Každá firma potrebuje pre svoje fungovanie okrem výrobných hál a skladových priestorov aj kancelárske priestory. Z týchto priestorov sa riadi daná firma a rieši sa ekonomická stránka firmy.
Ak podnikáte a kúpili ste si nové kancelárske priestory, na čo by ste pri zariaďovaní nových kancelárskych priestorov mali myslieť?
Dostatok odkladacieho priestoru
Ako každý podnikateľ, dennodenne budete tlačiť nové dokumenty, faktúry, zmluvy. Aby ste však mali kde odkladať všetky tieto dôležité dokumenty, potrebujete dostatok odkladacieho priestoru. Odporúčame vám preto kúpiť do nových kancelárskych priestorov skrinky s dostatočným množstvom políc a presklenými dvierkami. Môžete do nich odkladať okrem šanónov s faktúrami a dokumentami aj krabičky nových tonerov pre tlačiarne, či nový papier do tlačiarne.
Presklené dvierka sú potrebné najmä kvôli prehľadnosti, aby ste vedeli, kde čo máte.
Ergonomický kancelársky nábytok
Okrem odkladacieho priestoru na šanóny, ale aj na toner, ktorý po minutí sa toho starého sfunkční firemné tlačiarne, vám odporúčame zabezpečiť všetkým zamestnancom ergonomický kancelársky nábytok. Máme na mysli ergonomické kancelárske stoličky a výškovo nastaviteľné stoly. Ergonomické kancelárske stoličky majú kvalitné opierky hlavy a rúk a majú chrániť chrbticu pred nadmernou záťažou.
Každému jednému zamestnancovi zabezpečte takéto vybavenie. Samozrejmosťou by mal byť výkonný počítač/ notebook s potrebnými počítačovými programami.
Obrazy, kvety
kancelárskych priestoroch by nemal byť len nábytok, ale aj bytové doplnky. Odporúčame vám na stenu umiestniť pekné obrazy, pokojne aj motivačné obrazy, či obrazy s prírodnou tematikou. Vytvoria tak príjemnú atmosféru a pomôžu tak zvýšiť produktivitu zamestnancov.
Okrem obrazov odporúčame umiestniť do kancelárie aj kvety v kvetináčoch. Uprednostňujte tie, ktoré pohlcujú prach a iné škodliviny.